Medlemskotingenten til Driv for 2013

Postet av Driv Idrettslag den 29. Aug 2013

Jeg vet at dere har mye å tenke på, men nå er det en del av dere som må tenke litt mer på Driv :-)

Til tross for 2 purringer, så har jeg fortsatt ikke fått innbetaling av medlemskontingenten for 2013 fra alle. Dere som har betalt kan nå smile og være fornøyd med dere selv, slik jeg er :-)

Jeg minner dere som ikke har betalt på at dere ikke kan delta i en gruppe i Driv uten at denne kontingenten er betalt. Medlemmer som ikke betaler medlemskontingenten til Driv regner ikke som medlemmer og jeg må derfor snart slette dere.

Det er mulig at noen har fått faktura selv om de har meldt seg ut. Har du fått faktura, så er ikke utmeldingen din registrert riktig og du er ikke slettet. Ta kontakt med meg, så fikser jeg det fort og greit nå.

Lurer du på noe, så spør meg.

Astrid Celius medlem@driv-il.no