Holmenkollstafetten lørdag 9.mai 2020, påmeldingen er åpen nå!

Postet av Stein Arild Degrum den 17. Feb 2020

Friidrett er mer enn kun løping på bane, hopp, kast, lengde osv. Det er også alle former for løping, motbakkeløp, terrengløp, maraton, halvmaraton, stafetter osv.

Stiller du opp på slike løp med Driv navnet, så hører du også til under Friidrettsgruppa :-) Gi oss beskjed. Vi ønsker å samle alle Driv - lagene til Holmenkollstafetten under Friidrettsgruppa, hvor de hører hjemme. Du må være over 15 år for å delta på Holmenkollstafetten, og være medlem av Driv IL.

Det er mange etapper å velge mellom fra 370 meter til 2840 meter, og Driv stiller gjerne med mange lag. Her er hjemmesiden: https://holmenkollstafetten.no/

Laget fra 2019: 1.rad f.v.: Pia Haug, Hege Nøkleby Gullichsen, Fredrik Rasmussen, Børre Olsen, Henning Stubberud og Jørgen Nekkar.
2.rad f.v.: Anders Elias Ruud, Andreas Tiller, Eirik Haug, Daniel Christiansen, Jan Erik Christiansen, Lars Tiller, Steffan Aasli og Njål Haug.

Det er et nivå som passer for de fleste, så ikke nøl med å ta kontakt med påmeldingsansvarlig:
Stein Arild Degrum: stein.fotball94@hotmail.com, tlf. 46486006

Håper at DU vil være med å løpe for Driv IL :)

Driv IL Friidrett