Medlemmer

Postet av Driv Idrettslag den 21. Jun 2013

Så bra at dere tar kontakt med meg slik at vi får medlemskapet deres i orden, enten det er utmeldinger eller endringer :-)
Tenk på medlemskontingenten til Driv som en inngangsbillett for å få tilgang til aktiviteter i gruppene. Så er det avgift til de enkelte gruppene for å få lov til å være med på det morsomme der :-)

Det er noen som sier at de har meldt seg ut av gruppa og mener at de da ikke er medlem av Driv lenger. Men for å melde deg ut av Driv, så må du sende en mail til medlem@driv-il.no Så svarer jeg deg, slik at du vet at nå er dine beskjeder registrert.

Har du fått purring på medlemskontingenten og mener at det er feil, så må du ta kontakt med meg. Da er ikke utmeldingen din registret og det er til stor hjelp om du gidder å sende inn beskjeden på nytt.

Astrid Celius